Logo Bouwens Uitvaarten

Vacature HR-manager

Met 95 jaar ervaring en met oog voor detail zorgen wij voor een waardig en persoonlijk afscheid. Dit doen wij door ons in te leven en door in te spelen op wat gezegd of juist niet gezegd wordt. Het is voor ons de uitdaging om de wensen omtrent het afscheid waar te maken. Onze mensen zijn proactief en bereid net een stapje verder te gaan. Samen maken wij ieder afscheid bijzonder.

Onze jarenlange ervaring zorgt voor deskundig advies over de begrafenis of crematie. Wij kennen de etiquette. 

Een team van 30 toegewijde mensen is werkzaam bij onze twee locaties: Uitvaartcentrum Bouwens te Amstelveen en Crematorium Bouwens te Uithoorn. Voor de hele organisatie zijn wij op zoek naar een 

HR MANAGER (32 uur)

Als HR-manager houd je je bezig met alle zaken rondom het personeel. Je bent verantwoordelijk voor het toepassen en uitvoeren van het HR-beleid. Het mede vormgeven van visie en uitvoering van HR op het werven, selecteren van nieuwe medewerkers en het behouden, ontwikkelen van bestaande medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling hiervan. Je coördineert, faciliteert, ondersteunt en geeft adviezen. Daarbij optimaliseer je en coördineer je de HR-processen. Je bent verantwoordelijk voor het ziekteverzuim en de toepassing van de Wet Poortwachter. 

Taken

P&O beleid

Werving & selectie

Ondersteuning directie

Ondersteuning gehele organisatie

Uitvoerend

Kwalificaties en vaardigheden

Kerncompetenties

Ons aanbod

U opereert in een professionele werkomgeving waarin met toewijding wordt bijgedragen aan de wens van de overledenen c.q. nabestaanden. 

Belangstelling?

Solliciteer dan uiterlijk 31 maart 2022 via info@bouwensuitvaarten.nl.

Voor meer informatie over de functie kunt u contact opnemen met Judith Vos, locatiemanager, telefoon 020 647 12 12.

Download hier de functieomschrijving